Konstiga människor

Idag har jag varit på ett jätte konstigt ställe, det var massa djur och lukter och människor. Det satt ett djur i en väska och en sjöng vääärsta lååånga klagovisan(matten påstår att det var en katt) men jag har aldrig hört någon beklaga sig förut så vad vet jag.

Sen kom en tjej och ropade på mig, först kliade hon mig,sen höll matten fast mig och då stack den där tjejen mig i nacken. Cool som jag är så låtsades jag inte bry mig, sen försökte jag äta upp grejjen som hon stack mig med!! Sen åkte vi hem... Shit vad konstiga saker människor hittar på.

(Mattens anmärkning, det var vaccinering)

Sen skulle jag få umgås med Dante och Pondus, det innebar en lååång varm promenad där matten mest var sur för att jag ville lukta och slicka tikdofter+ skälla åt alla men till slut var jag snäll och gav upp så hon fick vinna...

Nospussar
Bílbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0