(jag) Freddie var nära att kväva mig själv

Eftersom mest brorsan får skriva här så idag är det min tur, och jag är ju lite roligare som har massa bilder på MIG då så klart :)


Här är jag i min bur, med MINA leksaker som inte B får röra, matte tycker detta är en rolig bild eftersom jag har alla fyra benen i buren (+några märgben då så klart) men jag har lämnat rumpan utanför på golvet.


Här är jag är jag spanar å ser om jag kan smita å lägga mig på soffan istället men om brorsan ser att jag går från buren å inte matten stänger den så snor han MINA saker.


Idag hände det en lite läskig sak. Jag åt frukost och hade lite bråttom för då kanske jag skulle hinna sno lite mat av brorsan. Men då svalde jag fel så jag kunde inte andas å det blev brorsan som försökte sno min mat istället *morr* Men matten räddade mig, hon hängde mig upp och ner så maten kom upp i munnen och jag kunde svälja den rätt men hon hann bli nervös för hon visste inte vad man gör när vi hundar sväljer fel.
Så hon gjorde som man gör med bebis sa hon, och hon sa sen att jag inte får skrämma hon så där igen.
Men nu är hon extra glad att jag lever så jag har fått vara ute och busa lös med Dante, jag busade och han var mest mallig över att min matte lät han låna min leksak...
Men jag är ju äldst så fick låtsas att jag inte blev sur men lite sur blev jag!

Brudar, varför skriver ni inga komentarer?
Nospussar
//Freddie ;)



Kommentarer
Postat av: lena

go freddie, tur allt gick bra.

synd att det vissat sig att jag är allergisk mot hundar o katter annars hade jag skaffat mig en freddiekopia....flera st, minst

2011-02-03 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0